taffaqquh fidden

INSYAALLAH..09 MUHARRAM 26 DEC (SABTU)SELEPAS SOLAT MAGHRIB..AF USTAZ AHMAD MUNAWIR HJ SALEHUDIN...TERUS KAN KE SURAU TAMAN MELATI...DATANGLAH BERAMAI-RAMAI

Thursday, August 27, 2009

SAYANG KAN PAS


Aku ingatkan diriku bahawa ujian allah akan datang kepada kita selagi kita beriman dan bertaqwa kepadanya..ujian datang masa kita susah , masa kita senang , masa kita sihat juga masa kita sakit..paling penting sejauh mana kita menghadapi ujian demi ujian bagi menjadi kan kita golongan yang beriman dan bertaqwa.. JANGAN KAMU KATA KAMU BERIMAN SELAGI MANA BELUM DI UJI…

Semoga apa yg aku utarakan ini tidak menimbulkan kemarahan semua pihak..pahami lah secara rasional dan bersikap terbuka supaya yg baik dapat di lihat..

Ujian allah juga datang pada PAS ..masa kita kalah kita tahu bersyukur dan lebih bnyk memohon pertolongan darinya..dan sehingga allah benar benar memberi pertolongan dengan memberi kemenangan kepada PR memerintah Perak..lebih menakjubkan allah memilih wakil dari PAS sebagai Menteri Besar Perak biarpun mempunyai jumlah kerusi yang paling sedikit..kerja siapakah itu..kita tahu dan kita telah bersyukur atas pemberiannya..

Setelah 11 bulan kita memerintah bersama PR , kita telah digembirakan dgn satu lagi kemasukan adun Bota , Nasha ke dalam PR ..habeh penuh satu stadium kat bota termasuk lah aku kena kencing..(lupakah kita) tak sampai 3 hari kerajaan Perak PR telah di rampas oleh Umno dan Dr Zambry telah di umumkan sebagai Menteri Besar.. Kerja siapakah itu.. Apakah kita muhasabah diri tentang apa yg berlaku..kita tidak tahu apa yg dilakukan oleh pimpinan PR terhadap Hj Nizar..Allah maha mengetahui apa yang mereka kerjakan..lupakah kita itu juga ujian tuhan...

ALLAH MEMBERIKAN MANA MANA KERAJAAN YANG DI KEHENDAKINYA DAN ALLAH JUA YANG MENJATUHKAN MANA MANA KERAJAAN YANG DIKEHENDAKI NYA….

Dan apakah kita PAS merasakan itu ujian allah..Tak, kita PAS tak mengaku itu ujian tuhan..kita percaya itu perbuatan khianat umno..itu memang perbuatan khianat umno tapi atas kuasa apa mereka dapat melakukan..dimana iman kita..kita turun bergolek , meniarap , di jalan jalan raya ..kita menyokong mengadakan sidang memalukan di bawah pokok , kita mencerca sultan , mufti dan siapa saja yang memberi penentangan..mana perginya akhlak peribadi seorang muslim..akhlak rasullullah yang kita selalu ceritakan..tuhan telah menghina kita kerana kita lupa ketentuan ilahi…

Yang ada hanya cerita cerita kosong , cerita penglipur lara mendodoikan anak tidor.. penuh dengan fitnah , umpatan , makian , cercaan , kalau nak kata Dr Zambry tu perampas kerajaan atau apa apa berkaitan kerajaan aku boleh terima..ni cakap hitam le, mugabe, mamak roti ler..bukankah itu mengumpat namanya..lebih teruk lagi di cakapkan dalam surau dan oleh org org yg tahu agama macam kita..kita parti islam..kalau ini berjaya kita bendung aku percaya makin bertambah sokongan dari rakyat terhadap kita dan yang terpenting kita mohon dari kemurkaan allah bersempena ramadhan ini..SAMA SAMA LAH KITA BERUBAH..kerana UMNO pasti bukan pembela islam..

YANG BAIK DARI ALLAH…

1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete

TERPAHAT

KAMI MENGALU - ALU KAN SEBARANG PANDANGAN & MAKLUMAT ANDA SEMUA...SMS ATAU HUBUNGI DI TALIAN 019 5528 417 ATAU 013 530 9053... BERSAMA BERMAKLUMAT...TERIMA KASIH

About Me

My photo
MANJUNG, Malaysia
019 5528 417