taffaqquh fidden

INSYAALLAH..09 MUHARRAM 26 DEC (SABTU)SELEPAS SOLAT MAGHRIB..AF USTAZ AHMAD MUNAWIR HJ SALEHUDIN...TERUS KAN KE SURAU TAMAN MELATI...DATANGLAH BERAMAI-RAMAI

Wednesday, November 11, 2009

KEBENARAN MENGHAPUS KEBATILAN


Salam to all..PAS for all..aku ada cerita nak kongsi kat korang.,mana tau ada korang yg tak berapa nak paham apa itu islam..nak bagitau sikit je apa erti perjuangan..nak bagi kenal mana sebenar pejuang islam..mana pejuang bukit uhud..yg mana pejuang yg hanya angguk angguk..bunyi mcm keras je..memang KENA keras kalau nak perkasa..

Cerita ni cerita lama..tapi ada gunanya kalau betul asas perjuangan PAS memang perjuangkan islam..aku tau umno bukan membela islam..tapi kena ingat PAS tidak boleh melakukan islam sesuka hati PAS kalau tak mahu PAS terus kalah dan terus di hina..lebih takut kalau kita juga akan tewas di akhirat..minta dijauh kan tuhan..

Hari tu bila Hj Nizar pegang lilin..apa korang rasa..aku melihat 2 benda
1. Nabi tak pegang lilin bila orang kafir mati..
2. Hj Nizar tak kuat sebagaimana aku ingatkan..tunduk dan patuh pada cina..kenapa tak Hj Nizar kata kita org islam tak boleh buat benda ni..masyarakat nampak Hj Nizar di bayangi cina..

Bukan tu aku nak cerita..bila ini berlaku Dr Zambry ambil kesempatan..front page akhbar dia buat statement “mana dia ulama Pas ni,tolong jelaskan”

Tok guru Nik Aziz pulak, bila dengar Dr Zambry cakap mcm tu, esoknya tok guru latah pun keluar fatwa “tu lilin budaya,bukan lilin agama” lepas tu abeh budak budak islam pi pegang lilin kat Kg Koh..

SAH !!tok guru dah kena perangkap Dr Zambry..Dr Zambry memang harapkan jawapan dari tok guru..mcm mana tok guru tak boleh nampak benda mcm ni..aku pun boleh nampak..mana perginya cerita Saidina Ali yg diludah oleh kafir laknatullah yang hanya tinggal untuk dipenggal kepalanya..lain kali kalau nak lawan politik umno tanya aku..

Dr Zambry tak jawap balik..dia hanya nak tok guru jawap..dan benar lah telahan dan agakan Dr Zambry dan puak puak omno yg berjaya membaca kepala otak Mursyidul Am kita..maknanya Dr Zambry berjaya mengawal politik PAS yang tanpa silap..dan kita sebagai penyokong..menyokong membuta tuli..wala’ apakah ini

Aku mengharapkan tok guru akan jawap “mungkin Hj Nizar terlanjur, ambo sebagai Mursyidul Am PAS akan memanggil beliau”

Jika itu berlaku kita telah menyelamat juga3 perkara..pertama kita telah berjaya dalam akidah dan perjuangan islam kita dan kedua masyarakat akan nampak kesungguhan PAS dalam beragama serta yg ketiga Dr Zambry dan umno akan hilang arah serta tak dapat membaca teori politik PAS..kerana Dr Zambry dan umno tahu politik PAS hanya dikepala Mursyidul Am..aku terima qada' dan qadar allah sepertimana aku terima Perak di rampas umno..

Rentetan dari itu dari satu perkara ke satu perkara menimpa kita ..tak payah aku nak cerita kat sini..bila Cuma kita cuba menyembunyi kan kebenaran dan hak allah, pasti akan allah akan mendedahkan keburukan..korang jangan kata itu ujian..itu semua bala allah..

Aku utarakan ini bukan kerana aku kurang ajar..tapi aku berpegang pada ayat allah surah an nisa’ permulaan ayat 59.. aku bukan lari dari perjuangan..panggil lah aku bila bila masa walau tengah malam pun..untuk islam aku sanggup..

Insyaallah nanti akan aku sudahkan cerita ini lebih mengharukan..aku sayangkan jemaah islam sekalipun jemaah islam yang baru muncul itu akan bernama umno..pesan nabi “akhir zaman nanti duduklah kamu didalam jamaah,supaya dapat menjaga iman kamu”


KEBATILAN TAK AKAN TERHAPUS DENGAN KEBATILAN..
Yang baik dari ALLAH…

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete

TERPAHAT

KAMI MENGALU - ALU KAN SEBARANG PANDANGAN & MAKLUMAT ANDA SEMUA...SMS ATAU HUBUNGI DI TALIAN 019 5528 417 ATAU 013 530 9053... BERSAMA BERMAKLUMAT...TERIMA KASIH

About Me

My photo
MANJUNG, Malaysia
019 5528 417